vinkelina
Trådstartare
har just flyttat till en ny stad och funderar på att starta ett eget stall, med boxuthyrning.
måste förståss hitta en gård för detta, med bra möjligheter till hästhållning, men det skall väl lösa sig.
men skulle vilja ha lite ideer och tankar från er nu.
tanker är att det skall vara helinackordering, så att jag bättre kan ha koll på allt, har alltså tänkt ha detta som arbete, så det måste ju även löna sig ekonomiskt. allt skall ingå i hyrand, dvs mat, in-utsläpp, mockning mm. vad skulle ni vilja betala för detta, vad skall ingå i så fall.
hoppas även kunna fixa till manege/ridplan för att få det ultimata.
tror att det skulle löna sig, iom att det är skriande brist på boxplatser här i trakten. funderingen är att inrikta sig på lite älder ryttare, sådana som hadde häst som barn, skaffa på nytt men inte riktigt hinner med mera än att rida typ
finns det färdiga boxpaket att köpa, eller är det enklare att bygga själv?
ja det finns många frågor, så kom med en massa tips till mig nu
måste förståss hitta en gård för detta, med bra möjligheter till hästhållning, men det skall väl lösa sig.
men skulle vilja ha lite ideer och tankar från er nu.
tanker är att det skall vara helinackordering, så att jag bättre kan ha koll på allt, har alltså tänkt ha detta som arbete, så det måste ju även löna sig ekonomiskt. allt skall ingå i hyrand, dvs mat, in-utsläpp, mockning mm. vad skulle ni vilja betala för detta, vad skall ingå i så fall.
hoppas även kunna fixa till manege/ridplan för att få det ultimata.
tror att det skulle löna sig, iom att det är skriande brist på boxplatser här i trakten. funderingen är att inrikta sig på lite älder ryttare, sådana som hadde häst som barn, skaffa på nytt men inte riktigt hinner med mera än att rida typ
finns det färdiga boxpaket att köpa, eller är det enklare att bygga själv?
ja det finns många frågor, så kom med en massa tips till mig nu