Status
Stängd för vidare inlägg.

MissFideli

Trådstartare
Är det bara jag som har jätteproblem att öppna album hos dom? Inte öppna för egna bilder alltså, men jag skulle titta på en annans album och det har tagit mig närmare en timme att öppna 2 sidor :confused:
 
Jag slutade använde Starphoto och använder nu photobucket.com Tycker det funkar mycket bättre :banana:
 
Det var ditt album jag ville titta på, se om du hade bilder på släktingar till Sensi-Bella. Förutom Arro-Bell då förstås.
 
Låser den här tråden så får ni fortsätta i den nålade tråden högst upp i detta forum istället!

/Erica - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 482
Senast: Hajfisk
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 099
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
520
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp