Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har innan använt blue lotion men testade det på mej sjäv idag och till min förvåning så var det helt verkningslöst...?![]()
spär du ut det? hur lägger du på det på huden? svamp?samma här! använder endast arnika, kan i undantagsfall använda radital med ENDAST på muskler, aldrig på benen! hästarna tycker inte om det alls, pirrar och blir äcklet i huden....
aldrig varit med om att det blistrar på benen! har du lindat efteråt eller? enda jag har blistrat är ryggen när jag intensivbehandlade en sträckning...blue lotion blistrar som tusan om man har det på benen.... är så segt så det fastnar i pälsen och försvinner aldrig. också mkt obehagligt, först blir man iskall och sen varm, och det sticker i händerna hela tiden.
blistar inte det med Bot? varför vill du använda det med Bot?enligt mig är arnika det enda som bör användas.. det värmer, går in på djupet och har faktisk en läkande effekt! och det är dessutom milt och blistrar ej. man kan använda det med back om track också.
spär du ut det? hur lägger du på det på huden? svamp?
har bara använt det för 15 år sedan, och då på benen... så jag måste uppdateras![]()
Jag sätter en spraygrej på flaskan och sprayar på där det ska vara. Använder det på ryggen till min ena häst.
Använder jag gelvarianten så tar jag det i handen och stryker bara på där det ska vara, det är lätt att få där man vill ha det.