Star-Trekk Espaniola Deluxe

M

Mosaic

Någon som testat den eller vet mer om den?

Har blivit rekomenderad en Espaniola men uppfattade i text om Deluxen att den skulle ha mer uppbyggt och mjukare säte. Vilken mina höfter och rumpa skulle säga nej tack till :smirk:

Sv: Star-Trekk Espaniola Deluxe

Jag har inte själv någon erfarenhet men jo, jag har läst nånstans här på buke att de är mer uppbyggda i sätet.
Snyggare är de oxå ;)

Sv: Star-Trekk Espaniola Deluxe

Det hr jag också förstått. Det jag undrar är väl mest hur de skiljer sig från en bomsadel i liknande modell. Hur är Espaniolan jämfört med en Bent-sadel, t.ex.?

Liknande trådar

Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 098
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 314
Senast: Snurrfian
·
Tävling Hej! Jag har ett ”problem”. Min C-ponny valack är jag igentligen för lång för då jag är 173cm och väger runt 54kg.. problemet är att jag...
Svar
10
· Visningar
1 938
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama