Jag kan i alla fall byta server @Bluefish, men det kanske inte är alla som kan det?
Är vi tillräckligt många bukefalister kan vi skapa en buke-klubb, med kraven att det inte ska vara några krav![]()
Vadå TILLRÄCKLIGT många, vi är ju hela 3 stycken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan i alla fall byta server @Bluefish, men det kanske inte är alla som kan det?
Är vi tillräckligt många bukefalister kan vi skapa en buke-klubb, med kraven att det inte ska vara några krav![]()
Hur många måste man vara för att ha en klubb? Jag har aldrig varit med i en, inte ens undersökt hur man gör ...Vadå TILLRÄCKLIGT många, vi är ju hela 3 stycken?Bara byta till marshmallow clouds så har vi 2 medlemmar
![]()
Jag har spelat när det kommit gratisdagar och sådär ibland, men jag som är WoW-skadad måste erkänna en sak...
Jag fattar inte hur man GÖR nånting. I WoW är det bara att högerklicka på grejerna, men i Star Stable?? Skulle typ mocka ett stall men fattade inte hur jag skulle göra för att använda grepen, fylla vattenhinken, mata/rykta min häst osv. Tyckte att jag provade varenda knapp på tangentbordet och musen, men... Så jag gav upp!