står konstigt och värme i bakbenet

C

chira

Märkte idag när jag pysslade om lilltösen att hon stod konstigt. Typ framåtlutad som för att avbelasta bakbenen. Hon vilade mer på v bak också. Lite värme i det benet precis nedanför knät men på framsidan.
Hästen har vart stående i nästan ett halvår p.g.a skada och har nu precis börjat gå korta promenader. Nån som har nån aning om vad detta kan vara? Tänker mest på att hon stod så konstigt framåtlutad:crazy:

Sv: står konstigt och värme i bakbenet

pappa kom precis hem och berättade att det blev lite tjaffs i morse och att hon antagligen fick en spark då! Så forthoppningsvis är hon bra snart :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 726
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 872
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar