jemeni

Trådstartare
Hej jag är helt borta på den här avdelningen!

Men har en stallkommpis som letar stång till sin ponny och hon hittar verkligen ingen.

Någon som har tips på var man kan hitta ett stångbett i storlek 11 eller 11,5.

Tack på förhand

Sv: Stång

Hej jag är helt borta på den här avdelningen!

Men har en stallkommpis som letar stång till sin ponny och hon hittar verkligen ingen.

Någon som har tips på var man kan hitta ett stångbett i storlek 11 eller 11,5.

Tack på förhand
Hej!
Jag har köpt ett Billy Allen Shank 4,5 med rak mundel ifrån Milsta Western Supply och är jättenöjd! :)

11-11,5 lät väldigt stort för en ponny:crazy:, har han väldigt stor mun eller? Fick kollat bettstorlek på min dam som är 164 och har normalstort huvud, hennes bettstorlek landade på 10-10,5

jag tänker rent praktiskt, tråkigt att lägga ut pengar på bett som sedan kanske inte funkar pga. storleken :(

Bettstorlek är väldigt individuellt. Min shetlandsponny har betydligt bredare bettyta än min storhäst på 160.

Förutom tipset ovan, så är amerikanska e-bay det enda stället där jag lyckats hitta smalare stångbett i showutförande (min pålle drar 10,5 i storlek). Sök på "ponybit" så hittar du bett i 4-4,5".

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
612
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: Trott
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 407
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar