MissAndersson

Trådstartare
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:

Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
Vilken ras handlar det om? Vissa raser har databaser där man kan hitta info om hästarna och deras tävlingsresultat, stam, avkommor etc. T.ex. SWB har BLUP och en hel del raser (t.ex. ponnyraser, nordsvensk etc.) finns på Blå Basen.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 377
Senast: Puffindog
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 438
Senast: Amha
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 021
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar