stamnamn??

C

cleopatra

våran norska skogskatt ska snart ha kattungar :love: vi vet inte om vi ska fortsätta föda upp sen men vi vill ändå ha ett stamnamn... men vi har lite svårt att komma på något bra så finns det någon där ute som kommer på något så vore det kul om ni skrev det:rofl:

Sv: stamnamn??

Det finns ju en hel del kriterier att följa, glöm inte det. Och så heter det Norsk Skogkatt, inget S i mitten.
SVERAK (om det är där ni ska regga ungarna) har en lista med alla stamnamn på som man kan beställa för 150 kr. Kan vara bra att ha, det är inte många som får sitt förstaval.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
462
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 156
Senast: Googlarn
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar