Loppz
Trådstartare
Hej!
Ska stambokföra mitt sto iår när vi visa fölet. Lite frågor dock.
1. Ska jag skicka fölvisningsblanketten till arrangören?
2. Stambokföringsblanketten ska skickas till flyinge, får jag tillbaka nåt papper att ha med på visningen eller kontaktar flyinge arrangören? hjälp
3. Fölet som är fött i år har inte fått namn, utlåtande om färg/tecken eller reg. nummer. Vad ska jag fylla i där? Där står att jag ska fylla i reg nr eller regestreringsansökans nr, vad är detta o hur får jag det?
4. Den som ska visa, måste det skrivas på denna blanketten eller kan man skriva både morsan o mitt namn eftersom vi inte vet i nuläget, eller är det inte såå viktigt?
5. Är man själv eller 2 personer inne på visningen? Klädsel?
tacksam för snabba svar!
Stoet är ett fullblod och fölet är efter flyingehingstar.
kram Annica
Ska stambokföra mitt sto iår när vi visa fölet. Lite frågor dock.
1. Ska jag skicka fölvisningsblanketten till arrangören?
2. Stambokföringsblanketten ska skickas till flyinge, får jag tillbaka nåt papper att ha med på visningen eller kontaktar flyinge arrangören? hjälp
3. Fölet som är fött i år har inte fått namn, utlåtande om färg/tecken eller reg. nummer. Vad ska jag fylla i där? Där står att jag ska fylla i reg nr eller regestreringsansökans nr, vad är detta o hur får jag det?
4. Den som ska visa, måste det skrivas på denna blanketten eller kan man skriva både morsan o mitt namn eftersom vi inte vet i nuläget, eller är det inte såå viktigt?
5. Är man själv eller 2 personer inne på visningen? Klädsel?
tacksam för snabba svar!
Stoet är ett fullblod och fölet är efter flyingehingstar.
kram Annica