Stam eller extriör.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nebraska
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 872
Sv: Stam eller extriör.

Nja....nu är det ju inte min häst :D. Jag har ju konvalecenter som mitt levebröd...men många blåblodiga har stått i boxarna här :love:

hahah okej jag bärjade undra men man ska ju inte säga emot hehe.

min travare som numera är ridhäst, är efter Ideal du Gazeu, så man kan inte klaga på hans stam :p han vill verkligen framåt och den där vinnarinstinkten kanske kommer ifrån honom. Men han har verkligen ingen snygg exteriör. Dock lyckades han sringa in drygt 85 000 i alla fall :p
Så, jag tror nog att en kombination av bra exteriör, VIlJA och SEGERINSTINKT och stam som är det viktiga :d

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blev oförhappandes med en Lhasa apso Hon var nerklippt men sonen vill ställa ut då hon har en kanon stam. Men hon var inte så bra... 2
Svar
28
· Visningar
1 930
Senast: Sonic76
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Roheryn
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MayGrace
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 106
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka