Stallskåp från B****S

simpan

Trådstartare
Är det nån som har köpt stallskåpet som B****S annonserar om? Finns endast för avhämtning, knasigt!! Däremot till kanonpris om det är ett bra skåp.

Ni som bor i närheten och har köpt eller tittat på skåpet:
Är det bra?
Rymligt? (Kanske ni tom har måtten :bump: ) Ryms två sadlar? Låda i toppen?
Låsbart?
Vilket material är det gjort i? Plast eller plåt?

Kan ingen knalla dit och kolla för jag är mkt nyfiken på om jag ska skicka dit släkten och köpa ett till mig eller ej. Vill dock veta lite mer först då de har en bit att åka och inte gärna kör i onödan (inte hästmänniskor :angel: vi kan nog åka långt bara det gäller hästgrejor till riktigt bra pris).

SNÄLLA, SNÄLLA- informera mig NU! Jag är så nyfiken att jag håller på att dö....

Sv: Stallskåp från B****S

Men kära nån!!

Finns det verkligen inte en enda människa som har tagit sig en titt på dessa stallskåp? Jag hade varit där i ett nafs om jag bott i närheten, 498:- för ett stallskåp är ju helt superpris!

Har inte varit och tittat på stallskåpen...MEN är det sant 498:- för ett stallskåp??? Mitt råd är att ringa till Börjes, dom brukar vara jättehyggliga och svara på frågor om sina produkter...
Vilken info står det i annonsen??? Var finns annonsen??? *NYFIKEN* ;)

Annonsen finns som någon redan svarat i R**sport. Det som står är:
Stallskåp, omonterat. Pris 498:- Endast för avhämtning och så tel nr till B****s

Jag är jättenyfiken!! Måste ringa på måndag om ingen här har köpt ett eller åtminstone sett ett, verkar konstigt om alla Tingsrydsbor har missat ett sådant kanontillfälle att köpa stallskåp.

Jag har sett dem!! :D

Var nere med 2 kompisar till Börjes för någon månad sedan och då köpte en av kompisarna det skåpet. Vanligt svart plåtskåp med två korgar uppe och säkert plats för 2 sadlar nertill.
Absolut är det låsbart. Dock ganska tungt, men det är väl alla plåtskåp.

Jag tycker absolut det verkade värt pengarna!
Hon jag känner som köpte ett sånt skåp har gjort det lite piffigare genom klisterdekor eller färg.

Skit att börjes ligger där och vi sitter här.. :) dvs. att börjes finns i småland (?) och jag i västerbotten! det är ju sååå långt!

Hej! Jag har ett sånt skåp. Köpte det för en månad sen ungefär.
Det är svart i plåt. en sadelhängare krokar på dörren o två plast lådor uppe på.

Det är ju ett billigt skåp så man kan ju inte förvänta sig värsta lyxen. men jag är nöjd me mitt. Jag tyckte det behövde en extra lack så det är att rekommendera för att det inte ska rosta upp. men ska man bara ha det inne o inte i kontakt me vatten alls så behövs ju inte detta.

Jag är nöjd me mitt. kanske inte skulle ge 4000 för det men iaf 1500. o det kostade ju bara 500. :banana:

Men titta, flera svar helt plötsligt!! Superbra eftersom jag inte hunnit ringa B idag....

Det verkar ju som att det helt klart blir till att skicka släkten till Tingryd då!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen
Tillbaka