• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

Hur ser era stallportar ut?
Nu är de väl kanske inte helt normalt att ha bild på sin stallport om de är nån som har de får de gärna lägga ut den.

Vi har endast en vanlig "garageport" med två dörrar och vanligt dörrhandtag. Men jag skulle vilja byta ut handtaget mot något grövre som håller bättre. Så jag vill ha lite ideér.

moderator: jag vill ha tråden på trav för att man inte alltid använder samma sorts dörrar i ett stall med ridhästar som i ett stall med travhästar där man måste kunna köra ut direkt från stallgången..

Sv: Stallport

satt å funderade å jo jag hittade en bild på dörren vi kör ut genom...
dock ej såbra.

ingngstall.jpg

Sv: Stallport

Den var väldigt lik våran faktist.. ser exakt likadan ut förutom att vi har lite mindre fönster..

Tänkte jag skulle byta ut handtaget och sätta på något bättre. Liknande sånna som finns på travbanor.. men frågan är vart fasen man får tag i sånt?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka