Stallets första föl

Ankan

Trådstartare
Nu har vi fått årets första föl i stallet där jag står uppstallad. :bump:

Fölningen hade gått bra och snabbt och resultatet är en STOR brun hingstunge med stjärn och vita bakben (men han blir nog skimmel skulle jag tro). :love:

Så nu sitter jag här hemma och vill inte alls vänta tills imorgon innan jag "får" åka till stallet och titta på underverket, klappa på den duktiga mammahäst och gratta "mormor".

/Ankan

Sv: Stallets första föl

Jaaa visst är det underbart att allt gick så bra, och att han äntligen är här :) Duktig mamma och mormor det där ;)
Läääängtar så tills imorgon bitti så man kan åka dit! :banana:

Ja va duktig hon va tjejen :love: Jag kommer inte kunna sova inatt...får hoppas hon lägger ut bilder på hemsidan så fort som möjligt *uppspelt*

Kan ju tillägga att mamma häst är ett PREsto som kom till oss på julafton natten.

åååå vad kul en liten spansk unge :love: :love:
Gratta mamman från mina spanjorer :bump:
Lycka till! Glöm inte BILDER!!!!!! :banana: :banana:

Ja det är jättekul...ska bli underbart att komma ut och titta på honom imorgon :)...bilder kommer när matte lyckas slita sig från sin nya ögonsten skulle jag tro (fotad är han iallafall) :) .

Liknande trådar

• Låst
Avel Ja, äntligen fölade hon! :bump: Idag fick hon en vaxpropp och hade lite på andra juvret. Två tjejer i stallet skulle sitta "fölvakt"...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp