Måste bara påpeka att jag inte är en nybörjare då det har varit rätt mycket i era texter att det nästan låter som om jag är en nybörjare och inte riktigt vet var fram och bak sitter på hästen. Jag har ridit i 3 år och har hanterat flera bråkiga hästar förut och rider helt okej, dock som jag skrev innan så trillade jag av och det gjorde mig väldigt osäker och jag förlorade självförtroendet =/

Hoppas du inte tog illa upp men jag tycker man i hästvärlden fortfarande är lite av en nybörjare efter 3 år på ridskola. :) Själv skulle jag inte alls kalla mig rutinerad trots 2 egna hästar, foderhäst och 12 års sammanhängande hästliv.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: tessan.g
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 566
Senast: Stereo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka