Ställen på nätet med westernfilmer

alazzi

Trådstartare
Nu har jag bara letat på youtube, men det måste ju rimligtvis finnas filmer på fler ställen? För på youtube hittar jag mest superproffsfilmer på folk som tävlar i världsnivå. Vågar inte nybörjare lägga ut filmer alls (förutom jag då:rofl:)? Bristande självförtroende? Eller den svenska avundsjukan?

Jag har suttit lite och sökt efter filmer men det är inte många filmer som finns?

Tipsa gärna om fler filmer på folk som tävlar western.

Sv: Ställen på nätet med westernfilmer

Jag har ingen aning faktiskt.. Vet bara Youtube.

Själv har jag tre dvds med tre cd i varje fodral som jag ska plöjja igenom:love:

Det är Doug Mills trestegs kurs.. Har velat ha dom sen jag tränade för honom.. Så, so long i en vecka typ!:D

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 021
Senast: sinpol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka