Stackars liten Kina-Puff!

ylvaaskersund

Trådstartare
:rofl: Kinapuffen löper och livet leker men det är synd om henne, fruktansvärt åxå:confused:, de enda hanarna i vår familj/flock är kastrerade!

Förgäves försöker hon få vår Rottiskorsning att bli intresserad, hon hoppar på honom, slickar hans mungipor, blir överlycklig då han ligger ner så hon med hela sitt väsen kan tala om att hon är villig!:bump:

Men han tittar bara besvärat på henne och vänder sitt stora huvud åt ett annat håll eller försöker hitta en LUGN plats att vila på!

Kina-Puffen hittar då stallkatten och kastar sig över honom med liv och lust och visar även för honom att hon minsann är en villig hona.......men icke, katten tror bara att hon som vanligt vill leka och ser mycket besvärad ut när hon försöker uppvakta honom!

Kina-Puffen försöker då till sist med kaninen men lyckas inte komma så pass nära att hon kan flirta ordentligt!

Som tur är har jag bara ston i hagen!:banana:

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 863
Senast: AbCdE
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv... 2
Svar
24
· Visningar
7 553
Senast: mackan
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite... 2
Svar
33
· Visningar
8 579
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
39 266
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Sporrskydd vid träning