Stackars lilla killen...

vippan

Trådstartare
Åhh, jag tycker så synd om min lilla kille... natten mellan fredag och lördag kräktes han flera gånger så också på lördagen, men var ändå vid gott mod. Inatt fick han nästan 40 grader feber och den vill inte ge med sig. Han vaknar till, dricker lite och somnar om...

Lilla gubben... han som alltid är i farten! Alltid på språng med bus i blicken. Nu är han bra liten :( men ett litet leende fick jag för en stund sen. Det värmer :love:

Det här är första "riktiga" sjukdomen och som mamma känner man sig bra maktlös! :crazy:

Ville bara skriva lite...

Sv: Stackars lilla killen...

Det är hemskt när de små är sjuka...
Jason hade 40 graders feber i 3 dygn för nån månad sedan. Var fruktansvärt att se min annars (över)aktiva kille sitta och bara stirra, knappt att han orkade sitta upp ens.

Får hoppas att den lille kryar på sig snart.

Ja hoppas han kryar på sig snart!
Jobbigt när man ser dom så påverkade,
man vill ju så gärna att allt ska vara bra.

Det går ju över men det är verkligen inte kul när man är mitt uppe i det... :crazy:

Idag är det första dagen han mår lite bättre och vill dricka själv :bump:

Vilken pärs det varit! Hoppas att det har vänt nu :laugh:

Liknande trådar

Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 487
Senast: Ela
·
Småbarn Allt har varit frid och fröjd med vår bebis sen hon föddes för 10 månader sen. Hon är nöjd och glad 99% av tiden, väldigt aktiv och...
Svar
15
· Visningar
6 761
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 576
Senast: Sol
·
Småbarn Sonen vart förkyld i början på September, efter några dagar så började han ta sig för öronen så vi åkte in,ena örat såg jättebra ut,det...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25