Stackarns katter :mad:

Sv: Stackarns katter :mad:

Och omgivningen brydde sig inte tillräckligt för att ingripa i tid, bara vräker henne så att de slipper se eländet och så flyttar hon till ett annat ställe. Hon lär ju säkert göra om det igen, för jag betvivlar att någon kommer kontrollera det eller att hon får vård. :mad: :cry:

Och omgivningen brydde sig inte tillräckligt för att ingripa i tid, bara vräker henne så att de slipper se eländet och så flyttar hon till ett annat ställe. Hon lär ju säkert göra om det igen, för jag betvivlar att någon kommer kontrollera det eller att hon får vård. :mad: :cry:

Säkerligen. :mad: Och nya kattliv kommer att förspillas.
"Förbjuden att ha fler än två katter" Hur kan en människa som missköter sina djur över huvud taget tillåtas att vara i närheten av djur? Och inga resurser verkar finns för att säkerställa att förbud verkligen efterlevs.
Stackars, stackars katter. Så fruktansvärt de måste haft det. :(

Men alltså.... ska hon inte ha nåt STRAFF för vanvården? :eek: Såna människor ska buras in - eller förmodligen ha vård!
Detta var det hemskaste jag hört på länge!

Men alltså.... ska hon inte ha nåt STRAFF för vanvården? :eek: Såna människor ska buras in - eller förmodligen ha vård!
Detta var det hemskaste jag hört på länge!

Det är ju "bara katter". :mad:
Men det är ju klart att människan borde ha vård. H*n måste ju må fruktansvärt dåligt för att misshandla djur så här.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 549
Senast: Asko
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men...
2
Svar
21
· Visningar
5 496
Senast: Pudlan
·
Övr. Katt Hejsan, Snälla ge mig råd på hur jag ska göra. Jag har en 10 årig katt som hatar min 5 månaders valp. Eller ja hatar kanske är att ta...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama