ssm -07 vårgårda

LadySara

Trådstartare
jo nu ska tydligen våran lilla valp vara med där.. eller litn å liten han är juh inte liten längre.. en annan har aldrig ställt ut eller gjort nått..

men nu har han juh gått och blive skitasnygg tydligen i schäfermått. för mig skulle han kunna ha krokiga ben å ändå vara snyggast :smirk: inte jag som ska ställ ahn dock utan uppfödaren gör de *pustaut*

så nu ska vi tydligen träna lite smått inför ssm i juli... så va 17 ska jag egentligen träna på...:o har aldrig ställt å aldrig vare intresserad av att göra de heller...
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 343
Senast: pews1972
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 202
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 616
Senast: vallhund
·
Träning Jaha, nu har vi börjat få problem igen. Hovslagaren är efter den senaste halvt misslyckade skoningen inte längre så sugen på att verka...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 534
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp