SSHS auktion 2018

Jag gillar nummer 11, 18, 27, 28, 31, 34.
34 tycker jag hoppar mest spektakulärt av de man får se på film, vet inte vad mödernet gjort hur dyr den kan bli :D
Sen är det lite dumt att de klippt vissa hästars landingar efter oxern så himla snabbt och andra får man se många galoppsprång efter...Undrar om det är medvetet ;)

Jag gillar nummer 11, 18, 27, 28, 31, 34.
34 tycker jag hoppar mest spektakulärt av de man får se på film, vet inte vad mödernet gjort hur dyr den kan bli :D
Sen är det lite dumt att de klippt vissa hästars landingar efter oxern så himla snabbt och andra får man se många galoppsprång efter...Undrar om det är medvetet ;)

Det är säkert mycket medveten klipping :angel:

Jag gillar ju Bravourerna, men det är för att jag fött upp en egen. Såg att Cristallo I fanns representerad också, den var jag inte lika förtjust i.

Nr 16 har Qerly Chin-mödernet med 4 linjer 160-ston i rakt nedstigande led. Harrie Smolders Walnut är mormor. Qerly Chin är ett av de absolut bästa, mest eftertraktade stostammar som finns i Europa med sjukt många GP-hästar och godkända hingstar i stammen. Hingststammen är Toulon- Darco- Nabab de Reve- Chin Chin. Vore väldigt konstigt om den inte går för en rejäl slant. Om inte till Sverige så lär väl utländska intressenter ge sig in i leken.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För 14:e gången arrangeras i år Swedish Select Horse Sales (SSHS), auktionen för 3-åriga hopphästar - den 2 november är det dags på...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 623
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 113
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I morgon är det tre veckor kvar till Swedish Select Horse Sales som hålls för elfte året i rad. I år är Elmia Scandinavian Horse Show...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30