Spyr galla, hostar m.m.

Shark

Trådstartare
Innan ni hetsar upp er så är vet. tid bokad på måndag.

Iaf, tänkte att ngn här kanske varit med om ngt liknande?
Jag fick hem min hund för 2-3 månader sedan, då 6 mån. Hon har alltid varit lite sådär "slafsig" med munnen eller hur man ska förklara. Hon äter dessutom allt så jag tyckte inte att de va så konstigt att hon hostade/harklade sig ibland. Men nu det senaste så har hon börjar spy galla, en del dagar flera ggr och andra inget. Dessutom om man tränar och ger henne godis sätter hon dom ibland i halsen och hostar upp.

Kan hon ha ngn skit i halsen som gör att det irriterar hela tiden?

Sv: Spyr galla, hostar m.m.

Låter som en halsinfektion... Det ser vet lätt genom en titt i halsen.

Jag hade låtit hunden vila och inte träffat andra hundar tills jag varit hos vet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 763
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 108
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 020
Senast: LenaH
·
Hundhälsa Hunden är sex år gammal och har aldrig haft minsta magproblem förutom att han är opererad för magomvridning i feb-13, och att han (redan...
2
Svar
24
· Visningar
11 860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka