Sposrad, hur???

tinafinis

Trådstartare
Bara undrar hur man går tillväga om man vill bli sponsrad av något företag/försäkringsbolag etc.
Jag såg just en som tex hade en väst med försäkringsbolags logga på.
Ser ju en del med schabrak med företagets namn på.
Inte för att jag kommer att skaffa mig en dress någon gång men där är ju med reklam.
Visst jag vet att man kan köpa på mässor och sådant, men vad ska man göra om man vill bli sponsrad just av gällande företag?

Sv: Sposrad, hur???

Jag ringde/mejlade till olika företag och kollade helt enkelt om de var intresserade av att sponsra mig..

Såklart var dom ju inte det, eftersom jag hade kört typ.. 3 lopp.. :angel:
men det var så jag gjorde iaf :)

Dum fråga...
Vad menas egentligen med sponsring, man sponras med vad?
Förutom att man har deras namn på olika saker.

Det kan nog vara olika från fall till fall. En bekant till mig (proffs) blev sponsrad med en hästbuss. Jag fick min dress betald av ett mindre företag...
Tror dock att de som har till exempel försäkringsnamn på olika grejer som ts var inne på , antingen har väldigt många hästar försäkrade så de får rejäl rabatt eller så är det grejer de har fått. Försäkringsbolag brukar vara bra på att ge ut presentgrejer med deras namn på (jag har x antal tröjor och kepsar med mitt bolags namn på...)

ok, ja de var lite så jag tänkte som det sista du skrev.
Hur har du gjort för att få dom då? Eller du tävlar mycket?

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 408
Senast: Linda_A
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 117
Senast: Barbabelle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 134
R
Ekonomi & Juridik Ser lite nu och då att folk har täcken/västar/schabrak/jackor med loggor på. Ibland är det stallets logga, ibland någon random firmas...
Svar
10
· Visningar
1 588
Senast: Raderad medlem 142449
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka