sporter förutom fälttävlan

Sv: sporter förutom fälttävlan

Men spinning är ju så tråkigt! Förstår om du inte kommer iväg på det. Testa BodyCombat istället, det är riktigt kul.

Va! nä jag tycker spinning är jättekul, det är inte därför jag inte kommer iväg :p

Sv: sporter förutom fälttävlan

Jag spelade innebandy.
Träningar 2 dagar i veckan, och match nästan varje helg.
Men nu har jag fått ge upp innebandyn efter nästan 8 år:(
Det gick inte att kombinera både hästar och innebandyn tillslut, tråkigt, men jag höll nästan på att stressa sönder mig själv..
Nu blir det ut o springa ett par dagar iveckan, men inte på vintern, jag VÅGAR inte springa då, fast jag har brodd;) Jag bara springer o spänner mig..
Så nu blir det powerwalk ist!

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
137
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023