Sportbh till ridning

Sv: Sportbh till ridning

Jag använder bara sport-BHar frå Triumph. Mestadels Triaction workout. Finns fler modeller. Håller allt bra på plats och går att tvätta i 60 grader.
 
Sv: Sportbh till ridning

Hogengårds är super. Jag har två och de håller dessutom formen tvätt efter tvätt.
 
Sv: Sportbh till ridning

Har provat de flesta modeller och den absolut bästa är från Bon prix och den kostade inte mycket. De har väldigt bra bh överhuvudtaget för oss som har lite större byst. Jag har 75F och har alltid fått köpa svindyra innan jag hittade dessa.
 
Sv: Sportbh till ridning

*kl*

Jag tycker det är svårt att hitta bra sportbh för stora kupor men liten omkrets. Använder vanlig bh från Triumph och har 70F-G.

Googlade lite snabbt på Freya och fick upp Haléns sida med sportbh för 399 resp 549 kr. Är det "rätt" Freya-märke tro..? Jag tyckte det lät billigt. :p
 
Sv: Sportbh till ridning

Ja det är samma i alla fall den vita heter tom Freya active (ser man på märkes etiketten som syns på bilden).

Har du 70 normalt lär du ju få problem om du ser till vad vi upptäckte om omkretsen tidigare i tråden iom att de var mkt större runt om än vad de borde sett till måttet.
 
Sv: Sportbh till ridning

ja det är rätt Freya och de (SportBHarna) kostar inte mer än så var du än köper dem
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 306
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp