*Spöktråden*

Cydonia

Trådstartare
Jag kommer ihåg för ett bra tag sedan när vi hade en himla mysig spökhistorie-tråd här nånstans på Buke, och nu kan jag tyvärr inte hitta den igen, så då får vi banne mig starta en ny!:bump:

In med alla läskiga/hemska/onaturliga/övernaturliga historier eller upplevelser som ni har på lager!:D

Sv: *Spöktråden*

Har för mig att en stängdes för att folk sa att det hände konstiga saker när de läste den.....i alla fall, det fanns en som stängdes.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 142
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 031
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
7 908
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka