Spökar det hos mig eller galen katt?

Hagstadius

Trådstartare
Igår så var jag hemma hos min kompis och vi kollade på tv. Så utan någon anledning så bara skriker hennes katt, hoppar upp och springer rakt in i väggen och dör :''(

Men asså, det var INGET i huset. Bara jag och min kompis, inga andra djur eller så. Vi satt lugnt i soffan och den låg typ i slutet av vardagsrummet typ 10m ifrån oss.
Katten var fullständigt frisk, normal och bara 1½år. Så vad kan det ha varit?
Vi bara först liksom, det måste spöka hos er men varför skulle då katten springa in i väggen? Några idéer?
 
Sv: Spökar det hos mig eller galen katt?

Ring ett medium.. Nä men som gimlan sa, hjärnblödning eller annan akut sjukdom känns som förklaring nr 1 spöken ligger väl som nr 100 på listan..
Tråkigt med kissen :(
 
Sv: Spökar det hos mig eller galen katt?

Brukar det spøka hemma hos henne, eller varfør tror hon det? Katten kan ju som sagt ha blivit tvært sjuk æn om det ær ovanligt.
 
Sv: Spökar det hos mig eller galen katt?

Låter som ett krampanfall orsakade av inre skada/sjukdom. Dödskramp, då kan de skrika och det ser väldigt dramatisk ut. Katten har då redan förlorar medvetandet.

Det är nog extremt sällsynt att spöken dödar katter, så om din kompis inte redan har starka belägg för att tro att ni har ett demonisk spöke i huset så är sannolikheten för att det skulle vara övernaturliga orsaker bakom kattens död lika med noll.
 
Sv: Spökar det hos mig eller galen katt?

Enligt rubriken var ni hemma hos dig, men sen skriver du hemma hos henne!? :crazy:
Hur som helst...om detta är sant, så är det verkligen sorgligt och tragiskt....
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Catsu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 658
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp