Spökålder??!

Kalaspinglan

Trådstartare
När min hund stått orörlig och morrat i snart en kvart på något i skogen tog jag på mig mina skor och följde med honom ut. Han som vanligtvis är så himla tuff, gick bakom mig, kikade fram mellan benen och hoppade bakåt när det blåste lite i blåbärsriset. *S*

Grillen, som stått intill flygeln i en månad, har helt plötsligt förvandlats till ett stort elakt monster som kommer att äta upp oss alla levande. Vilken himla tur att min hund upptäckte det här innan mej... :rofl: :rofl: :rofl:

*suck*
...fast hans morr låter riktigt mulligt, som en grov V8-motor... Hehe..

Sv: Spökålder??!

Det där känner jag igen :smirk:

Häromkvällen blev min bikini som hade trillat ner på golvet ett mopsätande monster! Han blåste upp sig ordentligt stackarn och närmade sig "monstret" med största försiktighet. Jag tog upp det och han sprang och gömde sig under bordet. :angel: Sen kom han fram och sniffade på det och gick och la sig igen.

Söta hunden min... :love:

Öhö jag funderade en stund på varför du hade en grill bredvid din flygel - jag tänkte piano av större modell på en superaltan.......
Systers hund som jag nu vaktar smyger bakom mig på våra nattliga promenader - å vad Golden är kaxiga när ett dräneringsrör eller en ensilagebal står bakom en häck beredda att anfalla.
Dessutom vågar hon inte gå förbi barnens gummistövlar när dom står så där lagom mitt i dörren.

Vilken ålder kommer denna spökålder i? Jag har hört 13 månader ungefär, men vet inte. Vår lilla skrutt är ännu bara knappt fem månader!

Snart är det utställningsdags!

Kram från värmen.

:rofl: Välkommen i gänget :)

Atlaz ser allt farligt och varnar jätte bra :smirk: låter som ja ajg vet inte vad :crazy:

giowanna skrev:
Vilken ålder kommer denna spökålder i? Jag har hört 13 månader ungefär, men vet inte. Vår lilla skrutt är ännu bara knappt fem månader!

Snart är det utställningsdags!

Kram från värmen.

Min hund är 6 år och kan se spöken över allt ibland, speciellt på kvällar :D

Liknande trådar

Hundhälsa Vänder mig till er för lite tips och råd :) Har en hund på fem år som är av den lite nervösa typen. Under "spökåldern" hade han en del...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Raderad medlem 94602
·
A
Träning nu är jag så trött på detta.. ska försöka göra detta kort om det går. finns en häst i stallet som stallägaren har tagit på sig som...
2
Svar
22
· Visningar
2 744
Senast: AtletShipping
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30