spjälsäng

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: spjälsäng

En utav mina kompisar köpte på en loppis..och inte hade dom spjälskydd heller. Ungen lever och frodas och är i dag över året.
 
Sv: spjälsäng

Kan man ta bort en långsida på den? Tror jag har samma, den godkända om jag inte har fel. Visste inte att det går att ta bort en långsida men kan inte undersöka nu för vill inte väcka "den björn som sover".

kan kan man väl - vi tappade bort en långsida i flytten på vår... :D så vi var ju så illa tvugna vi ... men man får ju hitta på lite alternativa monteringssätt då :angel: :idea:
 
Sv: spjälsäng

Vi har en Kaxholmen Nina, där går sidan att sänka och botten att ha i två olika lägen. Kostar runt 1000:- och finns i flera olika färger.

Vi hade tur och hittade vår i en butik som hade utförsäljning så vi gav istället 400:- inkl madrass. :d :bump: :D

Bild på sängen:
phpkgddkv.jpg
 
Sv: spjälsäng

knapplån.

Imorrn ska vi iväg å shoppa säng+tillbehör=) gud va kul de e å köpa bebissaker! inte alls lika kul att handla till sig själv

Vad olika man är.:) Jag tycker fortfarande det är roligare att handla till mig själv eller framförallt till hemmet. Ska byta kök inom den närmaste tiden och planerar nu mycket inför det. Renovera toalett och badrum (seperata utrymmen) ska också göras och det kräver ju en del planering och en del inköp. ;) Sambon är snäll som låter mig bestämma allt, nästan iallafall... Bebisgrejor tänker jag köpa närmare BF, har redan rätt så klart för mig vilka grejor jag vill ha.
 
Sv: spjälsäng

ska renovera hela lägenheten innan bebisen kommer. men jag längtar bara tills de e klart. renoveringen är inge rolig alls. ungefär vilka färger och så vet jag va jag vill ha men där slutar mitt intresse=)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 479
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 883
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
823
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp