Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fascinerande djur men jag hade inte vågat ha någon hemma.Min lilla persika har blivit större och börjat få färger, och bygger bo som en liten bulldozer.
De är inte för alla, men jag tröttnar inte på att titta på dem. Jag roterar ett par terrarium att ha i kök/vardagsrummet så att jag kan hålla koll på vad de pysslar med. Det är rätt spännande. Mer intressanta än ormarna vill jag säga.Fascinerande djur men jag hade inte vågat ha någon hemma.
Vad stor han är!
Ja! Abbil är fortfarande störst, men Athiri är tvåa.Vad stor han är!
Kan inte öppna.Wow! En sammetsspindel, trodde den var fake först. Lägger in en länk till Instagram om det går. Eresus Walckenaeri. Häftig
https://www.instagram.com/reel/CzcJ9H3v_pm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Synd, tyvärr kanske det blir så för vissa…Kan inte öppna.
De är så fantastiskt söta! Här är lite olika varianter i samma familj, inte helt otippat går de ofta under namnet "nyckelpigespindlar". Hanarna är till höger.Wow! En sammetsspindel, trodde den var fake först. Lägger in en länk till Instagram om det går. Eresus Walckenaeri. Häftig
https://www.instagram.com/reel/CzcJ9H3v_pm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jag som fyraåring hade velat se gråsuggor, tusenfotingar, grodor, ormar och de flesta kryp och smådjur men inte spindlar.Vad hade er fyraåring velat se?
Jag hade gärna haft tusenfotingar själv för de är ju himla söta. Mamman är själv rädd för spindlar men har sagt att hon lovar att inte reagera, och jag ska ta med Nemi som är både vacker (färggrann) och lugn och fin och inte har en massa läbbiga nät. Förhoppningsvis vågar han ta sig en titt i alla fall. Tänkte ta med ett skal ifall han vill känna.Jag som fyraåring hade velat se gråsuggor, tusenfotingar, grodor, ormar och de flesta kryp och smådjur men inte spindlar.
Välkommen! Mer kryp till folket! Jag har hunnit utöka med en hissing roach, och mina små pinnar kommer i posten imorgon.Visste inte att det fanns en spindel/småkrypstråd!!! Jag blir helt kär Har inga kryp just nu (ÄNNU), ville bara skicka lite nördig uppskattning, entomologistudent som man är…