Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

Sv: Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

*kl*
Har själv spindelfobi men här bärs alla spindlar ut och släpps i rabatterna, antingen av mig eller min sambo(helst)! ;)

Sv: Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

Alla spindlar är giftiga :) men jag antar att du menar att de är så lite gift att det inte är farligt för oss.

Har du blivit biten av en husspindel? Vi har hela källarvåningen full med husspindlar i alla storlekar (när vi la om golvet där nere var det helt plötsligt förrvirrade spindlar överallt i hela huset xS) Jag tar upp dem när det kommer en sån där riktigt stor, spindlarna tycker ju inte alls om det men jag har aldrig någonsin blivit biten av en eller hört talas om att någon annan blivit biten av en. Tror det är väldigt ovanligt.

Jo, precis, här i Sverige har vi spindelfobiker det väldigt bra iallafall, man slipper dö av att bli biten iallafall.

Tja, jag har aldrig blivit biten av en spindel, eftersom jag lägger benen på ryggen när jag ser dem, men enligt de spindelsidor jag letade på efter monstret jag hade i min vask, så kunde ett bett från de där kännas ungefär som ett getingstick. Antar att det kan hända om man klämmer dem.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 791
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 180
Senast: Maniac123
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama