Spela in radioprogram

Stinaelin

Trådstartare
Hur gör man om man vill ha ett radioprogram inspelat, så efter att SR tagit bort det, ha kvar det i telefonen? Förr spelade jag in med kassettbandspelare, men det kan jag inte längre...

Jag har en Iphone 8, och det är SRs app jag lyssnar med.
 
Hade en plan om att sätta en ljudkabel till datorns mic-ingång och sedan spela in med ett gratisprogram.
Men jag fick svar att mitt (radio)program skulle ligga kvar "för alltid". Så testade aldrig och kan inte säga om planen var bra. Tror någon annan råder bättre om vad som är lämpligt (dator)program att ladda ner, (jag hade fått något tips om Audacity)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp med min Iphone 8. Ingen hör mig när jag ringer, och inget ljud går in när jag använder appen Duolingo eller Whats up...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Stinaelin
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 110
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp