Blueberry

Trådstartare
Efterom jag i princip aldrig någonsin har spelat något annat än heroes III i hela mitt liv, behöver jag nu lite tips på andra spel...
Lite tidsfödriv som inte bara är för tolvåringar..? Någon som kan hjälpa mig att finna något kul?

Sv: Spel

Beror helt på vad du har för dator och vad den orkar med men om du har en rejäl sådan kan jag varmt rekommendera Oblivion och Neverwinter Nights 2, två spel som underhåller mig storligen just nu :love:

spel, bara. jag ve tju inte vad det finns för kategorier. Rollspel kanske? Egentligen gillar jag inte att kriga, men heroes är krig på ett snyggt och skönt sätt. hahaha. bilspel kanske? Jag vet inte.
Och frågan är om jag ens törs börja spela sims, fattar itne riktigt det roliga, med folk blir ju som galna när de spelat det..?

Börja med grundspelet, dvs The Sims II (eller ettan om du vill det), resten är bara utökning av grundspelet.

Tillägget jag brukar spela är Open for Business. Då leker jag både gud och affärsman på samma gång :D

Djurliv har ju kommit ut. Har inte hunnit testa det än. Kommer ligga begraven under massa kurs-labbar fram till februari, tyvärr. Men jag har hört att Djurliv ska vara en höljdare.

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
431
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 935
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Samsung galaxy s10e finns det? Behöver en ny mobil men hittar bara större modeller än den. Hade velat ha en ny i samma storlek och en...
Svar
7
· Visningar
642
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka