Speglar i ridhuset?

S

SanDa

Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara vanligt spegelglas eller? Kostnad? Tack på förhand! :bow:

ring och fråga någon ridskola eller nåt (dom brukar ha speglar) och fråga hur dom löst detta med speglar... :D

Puttar upp.
Tack för svaret! Men finns det ingen som vet mer? Har ringt den lokala klubben men dom satte upp speglat flr så länge sen att inget vet ngt om det idag! Kom igen nu, tips o råd! Tack :bow:

Finns det ingen som vet, är också intresserad av att få lite info :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 626
Senast: MissFideli
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar