Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet varför Peder överlät Sparven till Steffi? Har läst att Malin började rida henne men att Sparven gick vidare till Peder då Malin inte tyckte dom passade ihop. Varför överlät Peder hästen till sin beridare?
Peder hade sparven som favorit men tyckte hon skulle passa bra i steffis team.
Han tävlade också på en annan nivå, än den hästen var på då.
Steffi hade ingen häst på den nivån och Peder tyckte hon skulle ha det.
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.