Sparade lösenordet av misstag...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare eclipse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 149
E

eclipse

Råkade svara "ja" på frågan om jag ville spara lösenordet när jag loggade in på en sida.
Det var ju INTE meningen! :crazy:
Hur gör jag för att ta bort det?

loggar du ut från sidan ordentigt istället för att stänga med krysset så brukar man loggas ut och lösenordet försvinner.

Gå in på "Verktyg"-"Internet-alternativ" klicka på fliken "Innehåll" och klicka på "Komplettera automatiskt". Där kan du klicka på "Rensa lösenord". Tänk på att alla sparade lösenord försvinner om du gör detta!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
539
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Min man jobbar som personlig assistent i ett privat företag. Han har varit på samma jobb i snart fem år, och blir då sjukt utnyttjad...
Svar
18
· Visningar
1 032
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 553
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka