Spara etikett i Word?

C

cissiny

Skulle skriva ut lite etiketter, att sätta på baksidan av foton. Praktiskt nog så fanns de etiketter jag hade hemma med i Word, så storleken blir ju rätt. Men hur i hela friden sparar jag etiketterna? :confused:
Man skall väl inte behöva göra om dem (texten) varenda gång man vill skriva ut etiketter? Och inte lyckades jag förhandsgranska heller, för att se om texten hamnade snyggt...
Etiketterna jag har heter Zweckform 3425, jag gick in under "Kuvert och Mallar" på Word och skrev in texten...

Andra idéer till hur man får till snygga etiketter i rätt format? :D

Tack på förhand!

Mvh Cissi
 
Under kuvert och etikett väljer du som du gjort.
Eftersom du vill ha samma text på alla kan du skriva den i rutan. Se till att hel sida med samma etikett är markerad. Jag brukar skriva senare men det har ingen betydelse. sedan klickar du på Nytt dokument som finns till höger under skriv ut. Nu får du ett helt word dokument med etiketter. Den sidan är bara att spara sedan.
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: cissiny
·
C
IT & mobiler Har ju inte fått ut mina nya bilder på hemsidan än - dels har vi ju lite ont om tid men sen har jag också funderat en del på hur jag...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp