spara de inlägg man gjort?

lis1e

Trådstartare
vet inte om det bara är jag som är korkad, men finns det ingen möjlighet att "lagra" de inlägg man gjort så man lätt o smidigt kan komma tillbaks till sin tråd för att se om man fått svar? alternativt: finns det någon "knapp" man kan trycka på för att komma till nya svar??? annars är det något jag saknar...

Sv: spara de inlägg man gjort?

Klicka på knappen "Trådverktyg" ovan, och välj "prenumerera på denna tråd"
eller
Gå in i kontrollpanelen --> redigera alternativ. Under rubriken "Meddelanden och trådbevakning finns en drop down meny, där du kan välja "Prenumerera inte / inget e-postmeddelande / dagligt e-postmeddelande osv."
Välj "inget e-postmeddelande" eller ett av de andra alternativen, så prenumererar du på ALLA trådar du skriver i automatiskt.

Sen är det bara att gå in på kontrollpanelen --> Lista prenumerationer för att se alla trådar du är aktiv i.

Hoppas du förstod ;)

Sv: spara de inlägg man gjort?

Du kan ju alltid trycka på ditt namn ovanför din "avatar" i något av dina inlägg och trycka på "Fler inlägg av lis1e" så får du upp alla de inlägg du skrivit. :)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 435
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka