Ja det stämmer nog, jättekul att se hur det har gått för er Hon är så fin din lilla häst! Hoppas nästa tävling går bättre än den senaste, ni var i alla fall snyggast!
Ja det är skönt att det fungerar så bra, var livrädd i början då det aldrig är någon annan som hoppat henne men med de resultat de radar upp behöver jag knappast vara orolig får faktiskt erkänna att hon sköter den där tävlingsbiten bättre än mig. Så är perfekt att jag kan syssla med det Akademiska istället är dessutom så roligt när man börjar med något nytt, varje litet framsteg känns som en jättestor grej
Hhah ja, då har vi förhoppnigsvis hunnit träna lite mer och ryttaren kanske arbetat bort lite dumma "tix", såsom att tänka bakåt fram till hindret för hindret är högt, att lägga in en etra halvhalt på uppridningen för man tror man ligger fel, att inte göra någonting alls mer än tänka framåt i princip ^^. Fatima har ju dock en super inställning till hoppning och försöker verkligen sålänge inte matte lägger sig i . Och vilken stjärna hon blivit att ha med på tävlingar!
Jag förstår oron när man ska lämna över något med sin häst till någon annan för första gången :O Jag var jätteorolig första gångerna någon anna skulle rida eller ta hand om Fatty... Men skönt att medryttaren sköter sig väl
De tär det som är charmen med att testa nytt, och dessutom attt hålla på med unghästar! Varje liten grej blir positivt framsteg och man sänker sina egna krav och prestationstänk, så det mest bara blir roligt