vindvissla
Trådstartare
Milbur lever livet lite som han vill, går ut och in och äter och sover när han vill. Han har egen "lägenhet" ute i garaget men sover gärna inne. Det får han jättegärna för mej, problemet är att han vill bara sova till 3 -5 på natten. Det är asstörigt eftersom jag har en bebis i sängen som jag väcker när jag måste gå upp och släppa ut katten.
Går detta att träna bort? Om jag ignorerar honom så börjar han klösa på sidan av sängen. Stänger jag dörren till sovrummet tar han in tassarna under dörren och klöser på heltäckningsmattan.
Det är jävligt frestande att låta honom vara ute hela nätterna men samtidigt känns det helt elakt att han inte ska få vara inne när alla vi andra är det.
Går detta att träna bort? Om jag ignorerar honom så börjar han klösa på sidan av sängen. Stänger jag dörren till sovrummet tar han in tassarna under dörren och klöser på heltäckningsmattan.
Det är jävligt frestande att låta honom vara ute hela nätterna men samtidigt känns det helt elakt att han inte ska få vara inne när alla vi andra är det.