Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vår svartvite Proppen ligger alltid så prydligt. Medan röde Tuffis däremot också är en sån där med en mängd roliga sovställningar.
Just nu agerar hon faktiskt sjuksköterska om nätterna . Hon är en kisse med starka moderskänslor. Tog hand om vår valp när gammelhunden hastigt gick bort och pysslade om nye leonbergervalpen när han kom. För tillfället tar hon hand om mig på nätterna, viker inte från min sida, hur mycket jag än suckar, stönar och vrider mig i sängen. (Här på Senior kan du läsa om min brutna fotled )
Precis som mina katter! Det verkar som om de sover bättre ju konstigare de ligger. den ena katten har just nu dille på att sova i handfatet. Kanske inte är så ovanligt, men han ligger på rygg men "framtassarna " på magen. Ofta har jag vattnet i handfatet rinnande, eftersom de föredrar att dricka där, men det hindrar inte honom! Han ligger i handfatet och vattnet plaskar över honom! Ibland ser det tillochmed ut som om han vill ta en dusch i handfatet!! Någon annan som har en handfatskatt?!
Gravid - 1år Det är inte ovanligt att bebisarna har en "favoritsida". Att de alltid ligger med ryggen åt ena hållet och fötterna åt andra hållet, och...