MissFideli

Trådstartare
TN_muffeflyttar.jpg

TN_muffeiscken.jpg

TN_muffeisoffan.jpg

TN_muffesover1.jpg

TN_muffesover2.jpg

TN_muffesover3.jpg

TN_muffesover4.jpg

TN_muffesover5.jpg

TN_muffesover9.jpg

TN_muffesver.jpg

TN_urst.jpg

Slutfundering: Kan denna katt sova normalt?

TN_muffesover7.jpg

Nä...

Sv: Sovstil

Dom är för härliga kattorna. Roliga bilder :love:

Vår svartvite Proppen ligger alltid så prydligt. Medan röde Tuffis däremot också är en sån där med en mängd roliga sovställningar.
xstolpeproppligg.jpg
xstolpetuffisligg.jpg
zTuffaltan1.jpg

Just nu agerar hon faktiskt sjuksköterska om nätterna :love: . Hon är en kisse med starka moderskänslor. Tog hand om vår valp när gammelhunden hastigt gick bort och pysslade om nye leonbergervalpen när han kom. För tillfället tar hon hand om mig på nätterna, viker inte från min sida, hur mycket jag än suckar, stönar och vrider mig i sängen. (Här på Senior kan du läsa om min brutna fotled :crazy: )

Vår röda katt är helt utan leder verkar det sommedan den bruna är väldigt prydlig när han ligger .hänger det ihop med färgn?

Precis som mina katter! Det verkar som om de sover bättre ju konstigare de ligger. den ena katten har just nu dille på att sova i handfatet. Kanske inte är så ovanligt, men han ligger på rygg men "framtassarna " på magen. Ofta har jag vattnet i handfatet rinnande, eftersom de föredrar att dricka där, men det hindrar inte honom! :D Han ligger i handfatet och vattnet plaskar över honom! Ibland ser det tillochmed ut som om han vill ta en dusch i handfatet!! :cool: :cool: Någon annan som har en handfatskatt?!

Åh, vad roligt att se att min katt inte är ensam om att sova i onormalt konstiga ställningar :angel: ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
589
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
599
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka