Sova på elektriska prylar

Fiorano

Trådstartare
Min lilla katt gillar verkligen att sova på elektriska prylar såsom modemet, laddaren till datorn och favoriten är att ha mobiltelefonen som kudde... Någon som har en bra förklaring varför dessa prylar med strålning har en sån dragningskraft för katten? Gör era katter likadant?

Sv: Sova på elektriska prylar

Iaf modemet och laddaren borde väl utstråla en del värme, mobilen vet jag inte. Kanske känner katten av att strömmen vibrerar lite skönt?

Sv: Sova på elektriska prylar

Modemet är väldigt poppis bland mina katter. Även om de inte alls är bra för själva modemet för att katthår kan sätta sig vid luftutgångarna och orsaka överhettning.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 405
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 299
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 544
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar