Sv: Sova med varandra !!
Jag fick sova hos mina dåvarande pojkvänner i den åldern, och var väl 13 när jag sov över hos pojkvännen första gången.
Jag tror inte på för förbud i princip i huvud taget i uppfostran. Det löser sällan problem, snarare skapar dem.
Se till att ha en bra äkta relation till din dotter istället! Det lönar sig i längden jag lovar!
Däremot kan du ju prata med henne innan, utan att vara alltför påträngande eller predikande, men säga att du tycker det är jobbigt och att du vill att hon skyddar sig.
Det är bättre att se till hon skaffar p-piller, man kan ju använda kondom också. Annars blir det lätt att man "glömmer" den där kondomen :smirk: Bättre än att hon blir gravid,,.
Dessutom kan du ju fråga om de tänkt ha sex, och om hon verkligen är säker på att hon vill det isåfall. Annars kan det ju va skönt att ha ett "förbud" att sova över från föräldrarna att skylla på, om det är så hon känner :smirk:
Dessutom behöver man ju inte ha sex bara för att man sover över, killar är inte dåliga på att ta nej i såna fall, om det är det du är rädd för.