Sv: sov ja på den lektionen?
Skit samma. Jag tycker fortfarande det var en löjligt skriven trådstart, därtill med ett omoget språk. Helt och enbart riktat mot själva texten, naturligtvis.
men du.....
du vill alltså inte blir ihopblandad med mig pga mitt omogna skrivspråk? det har alltså ingenting med din uppfattning om mig som person att göra? mina åsiket och värderingar?
eftersom det, naturligtvis, var kritik riktad mot själva texten....
Om nån lägger in en konstig tvångsföreställning så må man få undra varför.
oj, visste inte att mina tanke om navel till navel uppfattades som en konstig tvångsföreställning, bäst jag tar upp detta med min kurator nästa gång jag besöker henne.
Och jag uppfattar trådstarten som löjlig och omogen.
sorry, visste inte att det ett brott att starta onödiga och "löjliga" (för att använda dina ord) trådar. har du kollat på senior? vad finns i ditt kylskåp? vädertråden? skriver du samma sak i de trådarna? eller är det kombinationen löjlig-tråd-dåligt-skrivspråk som triggar igång dig?
eller kan det vara så att du helt enkelt inte gillar mig som person?
vad jag minns kan ja faktiskt inte komma ihåg att du är speciellt aktiv på förälder, så då undrar jag, letar du upp mig?
Och jag blir ju aldrig ledsen, neeeej då....
jodå, det kan du väl visst? vill minnas att du var mycket ledsen över en relation som gick åt skogen för nått år sen?
men om du går in i en oseriös tråd och kritiserar den som löjlig och antyder att TS skulle ha vanföreställningar är ju som att springa naken över ett torg och samtidigt skrika "JAG ÄR TARZAN!!!!!!!"
folk lär undra och ifrågasätta.....