sov ja på den lektionen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Cilla

Trådstartare
jag har så länge ja kan minnas haft en liten ide om detta med barn i magen och navelsträngen... :o

av någon anledning tror jag att bäbisens navelsträng går från dennes navel till min navel och får näring och syre därifrån.

jag VET ju att navelsträngen går till moderkakan som sitter fast i livmoderväggen och är sammanflätad med mina blodådror, men bilden av navelsträng navel som navel villl inte försvinna.

om jag har varit länge i vatten kan ja bli lite panikslagen nån microsekund, innan ja minns att bäbisen fortfarande för sin näring via moderkakan och att jag INTE håller på att kväva den. :eek:
samma om ja petar i naveln.
får en känsla av att ja petar rakt in på bäbisen....
ja menar, vi sitter ju ihop där!
i navlarna.
med navelsträngen..... :idea:

ska väl tilläggas att ja blir 30 i december. :D

Sv: sov ja på den lektionen?

:D Visst är ditt äldre barn ganska litet?
Du kanske kan skylla på amnings/föräldraledighetsgröt i hjärnan?:idea:

Men det är klart, har du haft de där tvångstankarna länge så är det nog terapi av något slag som behövs ;)

:D Exakt så tänker jag också:D
Brukar bli lite stressad när jag tittar på BB-program och när det tar lite tid.. hur kan bebben andas där på vägen ut när det är så trångt o allt:o

Men jag minns faktiskt att jag som liten hade en doktor som varnade för att peta i naveln, just nånting med om man ska ha barn:confused:

Jag menar att jag hoppas att ingen blandar ihop dig och mig, men nu är det nog ingen risk... (g-tangenten fungerar dessutom på min dator).

Citerar dig: "man får skriva vad man vill här".

Om nån lägger in en konstig tvångsföreställning så må man få undra varför.

För att det är en rolig tanke och för att många säkert har tänkt på det viset?
Tror knappast syftet var att folk skulle blanda ihop er två och tänka mindre om dig och dina fina kunskaper..

Tråkigt att du behöver hävda dig och vara nedsättande mot någon annan.

Man får inte vara direkt elak eller otrevlig på ett stötande sätt, att hoppas att inte TS blev jämförd med dig var väl ändå att ta i? Känns igen på dig..TS å andra sidan brukar ha en riktigt vänlig ton, tack och lov..Att dessutom veta att TS har det jobbigt just nu kanske bara gör dig glad? Kolla det vetja..

Senast ändrad:

Som vanligt läser ni in tonfall som inte finns där.

Puss på er också.

Jag är den första att be om ursäkt om jag tolkat dig fel. Jag läser vad som står rakt upp och ned.
Kan inte förstå hur jag ska få ditt inlägg till en trevlig och god ton, så än om det var flera smileys efter meningen.

En puss tillbaka ;)

Jag uppfattade också ditt inlägg som spydigt och nedlåtande (det om ev förväxling och g-tangenter...) och jag brukar inte läsa in en massa, tycker inte att det krävs en massa smileys etc. Kanske är det inte fel på alla andra utan du kanske bör tänka över hur du formulerar dig?

Som vanligt läser ni in tonfall som inte finns där.

Puss på er också.

fast jag VET att du inte vill bli ihopblandad med mig, eftersom du har fått en bestämd uppfattning om hur jag är som människa.
jag vet mycket väl vilket tonfall du använder mot mig.

för er som inte minns eller inte vet, så var jag och CillaW aktiva i en tråd om vad-det-nu-var, där CillaW tydligt uttryckte sin åsikt om mig, samt hoppades att ingen skulle blanda ihop oss pga våra snarlika namn.

eftersom CillaW inte är någon människa som jag har kontakt med IRL, eller betyder något för mig, får hon gärna tycka vad hon vill och uttrycka det hon känner.

g-tangent? du menar att jag skriver ja istället för jag? jojo, ja skriver som jag pratar, skriver åxå åxå istället för också och ibland mä istället för med.

ett tips; öppna inte trådar som jag startar och undvik att läs mina inlägg, så slipper du oroa dig över vilken syn på dig omvärlden skulle råka få om vi blandas ihop. (alternativt byt nick...)

pöss! (puss)

:rofl: Gud så tråkigt att vara så bitter då;) Håller med dig, kanske bäst hon låter bli att kolla i dina trådar alls. Har också haft en och annan delad åsikt där vill jag minnas och då är man inte vatten värd..

Angående din trådstart, när jag tänkte på det så kan jag inte minnas att jag var på den lektionen heller, väntar mitt första nu, men har inte haft en tanke på hur vi egentligen är sammankopplade:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka