Söta djurbebisar.

A

amarinthe

Jag tänkte att vi kunde ha den här tråden till att visa foton och filmer på söta djurungar. Jag har just sett en söt tigervideo på CuteOverload. http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2007/01/rule_of_cutenes_1.html

Denna kaninbebis tunga får mig att smälta: http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2006/12/i_really_hope_y.html

Och den här kaninen är så söt så det är inte klokt! http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2006/11/dwarfitude.html

(Vi skippar katt, hund och häst tycker jag eftersom dom har egna forum, och annars kommer nog den här tråden svämma över med såna bilder..:D )

Sv: Söta djurbebisar.

mina djurbebisar får mig att smälta!

P1010005.jpg

4om.jpg

Att ormar kan vara så söta! :love: Älskar färgen på den sista. :)

ja visst är dom söta :love: och så smååååå jag fick en hel skock (14) i den färgen :D

Då kommer jag med lite kaninbebisbilder. :) Dock copyrightmärkta, man kan aldrig vara för säker tydligen. :crazy:

Denna kull föddes 26 juni -05 och bestog av 5 ungar (2 honor, 3 hanar).
42copyua7.jpg
1ap2.jpg

5copyeh5.jpg
19copytr2.jpg

kommer mer bilder. :)

Denna kullen föddes den 24 maj -06.
Även i denna kull blev det 3 hanar & 2 honor.
Fia, honan i kullen -05, är mamma till denna kull.
8juni2006059copywb6.jpg
8juni200618copymn7.jpg

10juni2006004copygt6.jpg
10juni2006018copyfh4.jpg

kommer mer bilder. :d

Senast ändrad:

Va söta alla va :love:

Har inga bilder på den här datorn, men här är en bild som redan var uppladdad.
Björne en dag på bilden, tycker han har ett sånt sött utryck där!:love:

Visst är dom läckra! Halmahera vinkelnosboa (candoia paulsoni tasmai) hålls väldigt lite i sverige. Kanske pågrund av att dom anses svåra. Otroligt vackra även som vuxna, skifta lite i färg beroende på värme/luftfukt

Då kommer jag med lite kaninbebisbilder. :) Dock copyrightmärkta, man kan aldrig vara för säker tydligen. :crazy:
Nähe!
Men du kunde göra det med lite mindre text och inte RAKT ÖVER MOTIVET, då missar man ju hela kortet, dvs man kunde låtit bli att visa det.
Jag förstår varför, men man kan göra det lite mindre....
Kaninungarna är så söta, men man vill ju se dem...
Sedan är lagen ganska solklar, använder någon annan dina bilder, speciellt på internet, skicka en faktura.. de åker dit direkt.

Senast ändrad av en moderator:

Nähe!
Men du kunde göra det med lite mindre text och inte RAKT ÖVER MOTIVET, då missar man ju hela kortet, dvs man kunde låtit bli att visa det.
Jag förstår varför, men man kan göra det lite mindre....
Kaninungarna är så söta, men man vill ju se dem...
Sedan är lagen ganska solklar, använder någon annan dina bilder, speciellt på internet, skicka en faktura.. de åker dit direkt.

Det är ju rakt över motivet som det faktiskt funkar.
Lägger du copyrighten bredvid kan vilken unge som helst klippa bort det.
Dessutom har jag ju gjort det mer genomskinligt för att bilden ska synas bättre..

ÅÅÅ så underbara!!:love: hade precis börjat fundera på att ta en kull på min hamster hona, men hon dog precis före jul..

Jag tycker inte alls det förstör. Vi ser mycket väl hur kaninungarna ser ut. Och vi ska ju inte kopiera bilden och använda (det är ju vitsen med det hela också), så vad gör det att det är text över liksom? :)

Söööta bäbbisar!

Liknande trådar

Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 635
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar