Söta Abbie och släkting

MissFideli

Trådstartare
Har tvättat matta, hängde den över 2 stolar på tork. Tog bort sitsarna eftersom dom är klädda, så dom inte skulle bli blöta. Abbie tog genast mattan till sin nya säng. Visst är hon söt, min "lilla" bebis?

bebis2.jpg

bebis3.jpg

bebis4.jpg

Hittade även denna bild. Försökte ta en bild för att visa er hur olika hon kan se ut på olika bilder, hon ser ju ofta väldigt krallig ut, så jag ville ta en bild där hon ser rätt tunn ut. Nu gick inte det så jättebra, men jag tycker hon är väldigt lik sin släkting på denna bild. Tänk på att släktingen är en hane, så han är ju såklart mycket kraftigare än henne och dessutom sitter han ner.

Abbie och hennes morfars morfar Morgaine's Lilac Lovelace
bebis1.jpg
MorgainesLilacLovelace5.jpg

Sv: Söta Abbie och släkting

Ja, de var väldigt lika!
Dock har ju han lite mer "dubbelhaka" :D och bredare ansikte.

Sv: Söta Abbie och släkting

Dubbelhaka har han absolut inte, men precis som jag ju skrev i inlägget så är det en hane och dom är bredare överlag. Kindpåsarna t.ex, som inte har nått med hakan att göra öht.

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 870
Senast: em-pirre
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an problemet eller OM det ens finns någonting att göra i efterhand. Jag köpte en 2,5åring som...
Svar
8
· Visningar
2 499
Senast: Zephira
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 787
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama