Sv: Söt mage, snygga kläder, vad gick det snett?
Vad hände med storken?
(Kan man beställa barn på postorder?)
Vad hände med storken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Kan man beställa barn på postorder?)
Måste haft ett väldigt flyt när jag varit gravid. Mått illa iofs men när det gick över så höll jag igång nästan som vanligt. Gick inte upp mer än max 10 kg heller. Inga bristningar på magen heller.
Kommer ihåg när barn nr 2 föddes. Jag jobbade jag åtta timmar i affär (stod och gick hela dagen), hade syjunta på kvällen, satte igång en maskintvätt, var ute med hunden, gick och la mig efter elva. Vaknade 00.40 och grabben föddes 01.40!! Den grabben har alltid haft bråttom sen.
Jag avskyr att höra sådant!!! Du evilwomen! Du ger oss andra dåligt rykte. Tack vare sådana som dig som gubbarna inte kan förstå varför vi knotar och har oss...
Om vi som redan är mammor skulle berätta hur det verkligen är att vara gravid skulle mänskligheten dö ut. Snabbt.
Jag gick upp runt 25 kg med båda barnen. Bristningar, foglossningar och illamående fick man ta som det kom. Båda ungarna aspirerade till att bli elitgymnaster, det inre organ som inte blev påsparkat eller ihopklämt finns inte.
7 månader in i den första graviditeten fick jag utstå den grymmaste förnedringen någonsin. Värkarbetet satte igång pga av ett gallstensanfall. Fick ringa efter ambulans. Bodde på 5:e våningen. Båren fick inte plats i hissen. Ambulanskillarna tvingades bära mig sittandes på en köksstol ned till ambulansen.
Så kom inte med tindrande ögon och rosa mammaklänningar i chiffon runt mig, det kan bli farligt!
Vad hände med storken?
Jag funderar om man kan ringa och säga att man har det lite kärvt just där i början av juli, men sambon kan säkert komma...