Söötnos!

B

BancoB

Satt och tittade igenom bilderna på min kise, måste visa er min älskling! :love:

Kan berätta att den här kisen en gång har varit en övergiven mager och smutsig liten kiseunge! Men nu är han en stor stark Tiger som visar matte så mycket tacksamhet över att jag tog hand om honom att man blir rörd! Han följer oss vart vi än går, ropar man på honom så dröjjer det inte många sekunder innan man hör honom jama och komma springande! :love: :love:

hstar046.jpg

hstar041.jpg

hstarohundar029.jpg

dec016.jpg

Fanvadfiiindur.jpg

Sv: Söötnos!

Han var verkligen jättefin !! :love:

Så gosig han såg ut på de två översta korten :)

Ska hälsa honom allt fint ni sagt ;)

Ja han är verkligen gosig. Idag satt jag i en solstol ute i solen. Jag "halvlåg" i stolen. Tiger låg uppe på mina smalben med huvudet neråt lutandes mot mina fötter, på rygg :rofl:
Svårt och förklara men charmigt var det iallafall! ;)

Jättefin katt som ser verkligt välmående ut! :love: Vilken tur för er båda du tog dig an honom... :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 549
Senast: Imna
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har kommit över lite läsning på nätet gällande IBD hos katt och börjar fundera på om det är vad vår en katt kan ha. Katten är en...
Svar
5
· Visningar
7 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka